Sponsorlu Bağlantılar

Kamyon Arkası Yazılar


Kamyon Arkası Yazılar 
  1. Alırsan Ford, olursun mort.
  2. Allah korusun.
  3. Akıllı ol evlat!
  4. Alem bana ben sana hasta.
  5. Algıda seçiciysem günahım ne?
  6. Anılar da anlamsız.
  7. Ankete gerek yok eskiler daha iyi.
  8. Askerin emaneti.
  9. Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.
  10. Aşk çekenin, yol gidenin.
  11. Vıdı vıdı etme, geçeceksen geç
  12. Oyalama beni yüzbaşım bekliyor
  13. Rüzgar af dilese bile dal kırıldı bir kere
  14. Kızlar haklı, Fatih faklı
  15. Toparlan gülüm gidiyoruz
  16. Trafik kuralları bize değil biz onlara uyarız
  17. Kurbanda kara koç, rampada kırmızı doç
  18. Kalbinde yer yoksa bagajdada giderim
  19. Darende Gürün sürün Allah'ım sürün
  20. Sendeki o bakış bendeki bu kalkış moda oldu
  21. İstesende unutamazsın
  22. İstersem geçerim ama mazot pahalandı
  23. Yaşımı sorma yaşamadım ki
  24. gaz fren şanzıman halım duman
  25. Havan Kime yabancı
  26. Güzellik geçici ise senden niye geçmemiş
  27. Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine
  28. Aşk ta hızlı yolda yavaş bitlisliyiz biz arkadaş
  29. Biz aşka baba dedik o bizi yetim bıraktı
  30. Müjde kızlar bu sene de bekarım
  31. Dağlarda yeşil ot yollarda sarı ford
  32. Bilmem bu gidişin dönüşü olur mu
  33. Sen de geçeceksin
  34. Güzelliğinin zekatını vereceksen bana ver ben fakirim
  35. Sana taptığım kadar paraya tapsaydım milyarder, Allah'a tapsaydım peygamber olurdum
  36. Gönlünde yer yoksa ayakta da giderim
  37. Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat
  38. Aşk çekenin, yol gidenin
  39. Alem kaşar olmuş tost yapan yok
  40. Çorumluyum mutluyum, yarınımdan umutluyum
  41. Kırşehirli astalavista baby
  42. Aşkta hızlı, yolda yavaş, biz Karslıyız arkadaş
  43. Yan sanayi değil, orijinal Of'lu
  44. Hatalıysam ödemeli ara ben açarım
  45. Hatalıysam gel suratıma söyle
  46. Hatalıysak, aramızda kalsın
  47. Hatalıysam, idare et
  48. Hatalı değilsem de lütfen aşağıdaki numarayı arayın. Yalnız Kamyoncu
  49. Sürücü hatalarını lütfen hatalısurucu
  50. Hatalıysam çağrı bırakın ben sonra ebenize dönerim
  51. Hatalıysam 3131'e sms atın Orhan Gencebay'ın hatasız kul olmaz melodisi cebinize gelsin
  52. Hatalı kullandım sıkıysa ara
  53. Hatalarım stilimdir
  54. Ela gözlümün nazına, hastayım fordun ara gazına
  55. Gözlerin güzel ama, bakmasını bilmiyorsun
  56. Ceylan gözlüm
  57. Esrarlı gözler
  58. Aşkın bana hız verir , adsl vız gelir
  59. Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı
  60. Büyüyünce tır olacağım
  61. Seni uzaktan severim ruhun duymaz
  62. Yollar gidişimin kızlar dönüşümün hastası
  63. İnsanlık buysa üstü kalsın
  64. Miras değil alınteri
  65. Tek rakibim THY
  66. Sollama beni deşifre ederim seni
  67. Kızlar duruşuma yollar gidişime hasta
  68. Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.
  69. Rahmetli de sollardı
  70. Hırçın kral
  71. Naz yapma
  72. Sevdik mi tam severiz biz şoför milletiyiz.
  73. Sevene can feda, sevmeyene elveda!
  74. Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
  75. Asfalt şövalyesi
  76. Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun
  77. Geç dayın kurban olsun
  78. Esaret bağlarında gül olacağıma, özgürlük dağlarında diken olayım.
  79. Muhatabım değilsin.
  80. Korna çalma, uyuyorum
  81. Babalar önden gider
  82. Ustan kim
  83. Nereye çuf çufluyoruz
  84. Dır dır etme
  85. Beni izleme bende kayboldum
  86. Aslana adres sorulmaz
  87. Ecelle sözlü, ölümle nişanlıyım
  88. Sol şeritler şahıyım, yolların padişahıyım.
  89. En büyük fener, bir de yollar olmasa
  90. Ah yollar yollar, hayatımı çaldılar
  91. İsyanım yollara
  92. O iş tamam abi
  93. Kader mahkumu
  94. Radar mahkumu
  95. Sağdan git iktidar olursun
  96. Üniversitelim
  97. Liselim
  98. Biçki dikiş kurslum
  99. Rampaların ustasıyım gözlerinin hastasıyım
  100. Ovada yeşil ot, rampada mavi ford
  101. Sattım koç aldım doç
  102. Koyun koçun, yol doçun
  103. Kurban kesilir koç, yollara yakışır dodge
  104. Sağlam şoför kalmaz rampada, Müslüm Baba sığmaz i-pod'a
  105. Mercedes'ten korksaydık Susurluk'a girmezdik
  106. Nescafe bile üçü bir arada ben niye yalnızım
  107. Ahirette iman yollarda Man
  108. Alırsın Ford olursun lord
  109. Kuzu kurdun yol fordun
  110. Al fordun dizelini sev köyün güzelini
  111. Sarı kızın nazı, fordun ara gazı
Share on Google Plus

Admin Unknown

Merhaba ben Vildan, siz değerli ziyaretçilerim için , masaüstü fotoğrafları, facebook kapaklarınıza uygun resimler , yemek tarifleri ve el işleri gibi yararlı ve işinize yarıyacak içerikler paylaşmaya özen gösteriyorum. Lütfen takipde kalın...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder